En snabbis.

Eftersom jag har kommit hel off från bloggvärlden nu är mitt liv väldigt fokuserat på det jag har här i Odense.
Eller är det kanske tvärt om?
Men eftersom detta är lite av min uppdatering till er där hemma så tänkte jag bara göra en snabb uppdatering om hur det är här nu:

Jag bor nu i en väldigt mysig lägenhet tillsammans med M och E och trivs jättebra här, vi har vårt lilla kollektiv här.
Jag har pojkvän och han bor väl praktiskt taget här med.
Jag har haft praktik på sjukhuset två dagar nu genom min sjuksköterskekurs och det var väldigt intressant stundtals men annars var det väldigt långtråkigt. Lite coolt kändes det dock att gå runt där i kläderna som personalen har och vara bland personalen (typ iaf).
Det kursen är snart färdig iaf efter många, många timmar och det ska bli hur skönt som helst. Är dock aningen nervös inför vårt slutprov i det.
Skolan är det fullt upp i och jag längtar väldigt till sommaren då jag ska koppla av och njuta av ledigheten.

Nu har vi långhelg och det är niiiice. Men idag ska jag iväg och läsa och försöka lära mig lite av det sjukt tråkiga vi läser nu. Ja, det är ju inte det mest intressanta...

Så har jag det här nu iaf. Kommer kanske en riktig uppdatering någon gång snart men inget jag lovar.
Hur är allt där hemma?

Kommentarer
Postat av: Kalix

De verkar najs att bo i danmark =D

2009-05-24 @ 00:22:29
Postat av: Anna

Här hemma är allt som vanligt, jej.. Nä, My har kommit ut ur nyförälskad-bubbblan och börjat hänga med oss igen. jag, adrian, isak och steph flyttar ihop på Stora Nygatan i sommar, och Fillelille har klarat sitt gesällprov, Emil har haft 20-årsfest och det var fint, Adrian har sökt läkarlinjen och jag socionom, jag har somnat bakom ratten och förstört min pappas fina bil vilket gjort mig utfattig (jag klarade mig mirakulöst nog utan en skråma, jagas bara av dödsångest 24/7), det är snart EU-val så glöm inte att rösta du också, men annars är det inte så mkt. Ses vi på Roskilde? Hör av dig är du söt, vi vet att du är knasigt upptagen, men lite kanske? Ha det fint, pussa Idar! Gonatt!

2009-05-25 @ 02:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0