Välkommen.

Ikväll har jag haft tjejkväll med mina tjejer hemma i Malmö. Det var otroligt kul och jag trivdes som tusan! När jag har umgåtts en hel kväll med dem nu så inser jag verkligen hur mycket jag faktiskt saknar dem. Hur konstigt det känns att inte bo här längre.

Jag ska sova nu direkt och kommer skriva mer om idag imrogon när jag tar paus i läsandet för att se om en viss person är kontaktbar via datorn. Imorgon ska jag åka hemifrån halv tio för att simma. Så de tär på tiden att jag sover...

Och det måste vara något fel om jag tycker mig se dig hela tiden runt omkring mig. Jag känner nog mer än jag alls vill känna och jag tror att alla i min omgivning här hemma förstår det. Om jag bara förstod vad du känner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0