Uppdatering för er där hemma.

Anna: Jag satt och snackade med en kille i torsdags när vi var ute på tiokronorsbaren och skämtade när vi kom på att vi inte visste vad den andra hette så jag sträckte fram handen och presenterade mig varpå han presenterar sig som Preben. Kunde inte låta bli att skratta lite åt sammanträffandet men det är verkligen ingen Sån Preben som du syftade på. Men såna finns det annars gott om men som inte heter Preben.

Stuffepuffe: Jag lever inte ett så himla tufft liv, det är mycket mer plugg än jag hade hoppats på och jag kände mig inte tuffast när jag gick in på uni på lördags klockan 19:00 för att läsa. Iof, hade jag skjutit på min helg och haft helg torsdag och fredag redan men ändå. Men jag ska inte klaga, jag älskar att bo här och trivs som tusan. Men jag saknar er... Det känns konstigt att ha alla nya människor runt omkring en men att inte ha de som känner mig helt och hållet här. Nu när jag skriver detta så kom jag på att jag saknar dina kramar väldigt mycket.

Men jag kommer hem i påsk iaf och då blir det inte mycket vila för min del!
Kommer hem om typ två veckor också tror jag. Det känns som att jag har glömt hur Malmö ser ut.

Nu måste jag skriva om hur D-vitamin skapas i huden med hjälp av UVB-strålar...

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Bra! Malmö är kanske inte mest imponerande men jag hör att det är finast runt påsk.

2009-03-05 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0