Trivseltjock.

Jag har aldrig riktigt brytt mig så mycket om vad jag väger. Mår jag bra så mår jag bra och ofta handlar det emr om ett kilo hit eller dit. Den senaste tiden har jag dock gått upp några kilon och jag har tänkt att man kanske skulle göra något åt det. Äta lite nyttigare och motionera lite mer. Idarg när jag var på personalfest dock och fick höra att "det märks att du trivs i Danmark för du har gått upp lite i vikt, det ser man. Du har blivit lite rundare i ansiktet liksom." så blev jag verkligen motiverad att bli av med några av mina tvivselkilon. Jag gilalr itne att bli kallad tjock. Fast okej, han sa faktiskt att jag itne var tjock utan "bara mullig". Men jag gillar inte att vara mullig heller. Dumma, dumma. Så nu känner jag mig allmänt oattraktiv och fet.

Blä...

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju fin ju! Vi la fan inte märke till någon tjockis-josse. Du såg ut som vanligt ju! :P

2009-03-25 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0