Tillfälligt sammanbrott.

Jag är sjukt nära att börja gråta. Känner hur tårarna ligger och väntar bakom ögonlocken. Jag är trött, stressad och har examensångest. Mest är det nog tröttheten som gör att jag känner såhär men jag mår skit just nu. Får skylla mig själv men det gör inte det hela bättre. Hjärtat slår snabbare, så som det gör när man är riktigt stressad och jag vet inte vad jag kan göra mot det. Sover alldeles för lite för att jag ska kunna funka egentligen. Iaf känslomässigt. Och jag känner att jag inte ens har tid att prata med folk. Igår kände jag mig väldigt lugn över examen men pluggandet har inte alls gått lika bra idag så nu är jag allt annat än lugn.

Nu ska jag göra uppgifter till de två första kapitlena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0