Tillbaka till Odense.

Lite (läs mycket) glad blir jag när jag efter fyra dagar i Malmö får höra av en ifrån Odense att det ska bli "bra att få hem mig igen" och att "Det inte är det samma utan mig". Känner mig sjukt smickrad över att bli saknad redan efter några dagar av de jag bara har kännt i mindre än två månader.

Det känns så oerhört skönt att ha mitt umgänge här i Malmö och att ha mitt umgänge i Odense. Det fr mig att må bra. Mina olika umgängen får mig att må bra. Tack alla ni.

Och Stuffe, du måste verkligen skicka bilderna från förfesten i fredags, haha. De ska lätt få sina platser på mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Anna

Å nej! Det hade jag glömt! Mitt vga minne säger mig att det hade något med rumpor att göra? Snälla säg att det inte har det!? :S

2009-03-30 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0