Städdag och hämta cykel.

Haha, nattens inlägg är jag kanske inte stoltast över men som princip så har jag bestämt mig för att inte ta bort inlägg som har blivit publicerade så det får väl vara kvar. Men hemlängtan känner jag idag med faktiskt. Kom på att jag inte har avrit hemma på 1½ månad och det är länge.

Idag ska jag städa lägenheten här och sen försöka få lite läst. Ska ut och gå en runda med M också och på vägen hem ska vi försöka få med oss min cykel hem från stan. För den fick stå kvar där inatt för när jag skulle hämta den och skulle låsa upp extralåset så bröts nyckeln i låset. Skitbra! Riktigt kasst lås var det. Eller nycklar iaf för de tålde ingenting. De har varit på väg att brytas förr också. Så nu måste jag försöka få hem cykeln på nåt sätt och sen ska jag försöka få tag på en bultsax för att kunna få upp låset. Störigt som tusan. Var hittar jag en bultsax att låna och hur tusan frågar jag efter en bultsax på danska?

Nä, nu ska det städas...

Kommentarer
Postat av: Jessica ( Ryans mamma)

Förstår att du har hemlängtan! Inte helt lätt att plötsligt flytta hemifrån. Du har en fin och bra familj med som är helt underbar.

Hemlängtan får man räkna med då och då, det blir bättre men visst är det skönt att komma hem då och då till dem man älskar.



Kram Jessica

2009-03-08 @ 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0