Sittsår.

Jag kommer ha sittsår när jag har haft min tenta på tisdag. Jag har knappt gått någonting idag utan det är bara stillasittande vid ett matbord där alla böcker är utspridda. Jag är sjukt nervös inför tentan för det känns som att jag inte kan något alls. Och jag blir galen på att höra alla andra prata om det för de verkar alla kunna betydligt mer än vad jag kan. Och jag vill inte kugga min första tenta. Inte för att jag inte kan skriva den igen utan mer för att det hade varit så sjukt jobbigt psykiskt att inte klara första tentan. Men jag har varit dålig på att läsa och på att prioritera, mn jag hoppas sååå att jag har flyt och klarar den ändå. Snälla, snälla, snälla.

Nu ska jag sammanfatta ännu fler kapitlen. Det är så sjukt tråkigt och jag är extremt sötsugen...

Kommentarer
Postat av: Anna

håller tummar!!!

2009-03-31 @ 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0