Malmö.

Är i Malmö nu. För första gången på nästan två månader. Känns väldigt konstigt. Känns inte som mitt vanliga Malmö än. Kommer väl kännas annorlunda imorgon när det är ljust och jag har avrit här lite längre än 2,5 timmar. Men det är ändå konstigt hur snabbt saker och ting kan förändras. Jag satt och pratade danska hela vägen mellan Odense och Köpenhamn idag för jag kom på ett tåg tillsammans med en kompis från klassen och jag kände mig väldigt hemma med att prata danska. Och nu ska jag itne prata danska på flera dagar. Jag kommer vara lite off i det när jag kommer hem till Odense igen tror jag. Och ja, det känns faktiskt som att det är Hem till Odense jag kommer åka om några dagar. Lustig känsla. Men jag är väldigt glad över att vara i Malmö nu och jag tror att jag kommer prata på oavbrutet de kommande dagarna för jag har så sjukt mycket att berätta om.

Nu har jag dock ont i huvudet av trötthet och jag ska åka hemifrån halv åtta imorgon för att hinna få läst mycket så nu ska det strax sovas.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0