Hemlängtan.

Nu har jag sjukt hemlängtan. Jag längtar efter alla där hemma och efter att få komma till den stad som jag kan utan och innan (nästan iaf). Jag saknar mina nära och kära och jag saknar att komma hem till ett hus där det alltid är någon som verkligen vill prata med en. Just inatt känns min hemläntan större för kvällen blev inte så toppen som jag hade hoppats på. Den ble bra och jag hade kul men den hade kunnat vara bättre. Jag bråkade bl.a. lite smått med min norrman och jag blev trött på allt velande och frågade rakt ut vad det egentigen är som han vill. Jag fick inte något riktigt bra svar men jag ds ifrån isg.

Nu har jag ätit nattamant i form av pasta och ska sova i mitt superkallä rum..

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0