Futti fan vilken dag.

Idag har varit en sån dag som man önskar att man aldrig hade gått upp ur sängen. Jag fick hämtat hem min cykel igår och hade sen en mysig Beck-kväll här. Eftersom vi tog hit två cyklar när jag flyttade hit så hade jag som tur var en cykel att cykla med till skolan idag. Efter förläsningen stack jag och några andra och simmade. Fick simmat 1 km så lite nöjd blev jag, hade velat simma längre men alla ville upp och duscha då så jag sket i det. När vi kom ut och skulle cykla tillbaka till uni för att plugga där tog jag min cykel och märkte att jag hade fått punka. Snacka om otur. Gick in och gjorde lite uppgifter med I och sen bestämde vi oss för att sticka hemåt. Han hade tagit bussen idag så han gjorde mig sällskap och gick med mig eftersom jag inte kunde cykla med min jäkla cykel. Var på lagom bra humör när vi gick där och tror ni inte det börjar spöregna då? Så där gick jag i regnet med en cykel med punka på och var hungrig och ville bara hem. Hade jag inte haft I där som pratade med mig och höll mitt humör uppe vet jag inte vad jag hade gjort. Fy vad jag var arg. Gick bort till en cykelaffär för att kolla om de hade en bultsax att klippa upp låset på den andra cykeln med. De kunde fixa låset om jag bara kom bort emd cykeln. Blöt och trött var jag när jag började gå hem för att försöka hinna hem och gå halvt bärandes på cykeln till cykelaffären på tjugo minuter. Lagom stressad och trött var jag när jag kom dit en minut innan de stängde. Snackade med dem igen och så hämtade de tången och knipsade upp låset på ingen tid alls. Sjukt glad över det och att de kunde hjälpa mig med en cykel iaf gick vi tillbaka till mig med två cyklar. En som funkade bra och som jag kan använda och en som har punka. Men jag har en iaf. Och det gjorde mig väldigt glad iaf.

Nu är jag trött men har fått ätit och torkat. Ska bort till E och kolla på film snart tror jag. Ska nog kolla så att det verkligen blir av bara. Borde ha läst idag men med tanke på hur min dag har gått så siter jag i det med gott samvete. Jag behöver muntras upp istället för att läsa. Nu borde jag nog cykla om jag ska vara hos E i tid. Kommer nog inte vara där i tid. Eller kommer garanterat inte vara där i tid...

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja, du borde komma hem och simma med mig i stället. Det är sämst att simma själv. Sämst och tråkigast. Kom hem Joe!

2009-03-11 @ 08:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0