D-day tomorrow.

Imorgon ha rjag min första tenta på läkarlinjen. Jag är nervös som tusan och hoppas så innerligt att allt går bra imorgon. Jag känner mig inte alls tillräckligt förberedd och jag bävar inför att gå upp imorgonbitti och ge mig iväg till tentan. Jag är verkligen skitnervös. Det värsta som kan hända är att jag dumpar den och får ta om den i höst vid omtentorna, men jag vill verkligen klara den imorgon. Alla säger att det svåraste redan är gjort - att komma in på läkarlinjen - och visst är det kanske sant men kjag vill så gärna klara de första tentan direkt. Usch, jag är verkligen skitnervös nu. Och till råga på allt kunde jag inte sova riktigt inatt för jag tänkte bara på cellskelettet och oxidativ fosforylering och annat trams tills jag höll på att bli galen och för att jag hade ont i halsen. Har känt mig allmänt febrig och hängig idag och känner mig inte alls bra i halsen. Hoppas innerligt att det kommer kännas bättre imorgon. Fy tusan! Jag är verkligen nervös nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0