Sjuk.

Jag har gått och blivit sjuk nu.
Har inte alls tid att vara sjuk egentligen.
Behöver packa och övningsköra.
Men nä, sjuk är vad jag har blivit.
Satt 3½ timmar på ahlmansgatan ogår för att få konstaterat att det inte är halsfluss och för att få ett sjukintyg.
Måste visa det till jobb redan första dagen nu för tiden.
Igår knarkade jag alvedon som aldrig förr.
Och natten till igår sov jag 14 (!) timmar, vaknade halv två och efter att ha varit på ahlmansgatan och kommit hem och ätit lite sov jag fyra timmar till.
Så mycket har jag nog aldrig sovit.
Men idag känner jag mig iaf lite mer utvilad.
Hoppas bara att det halsonda kan gå över så jag kan svälja utan att få skitont och se ut som nåt monster.
Jag behöver ju bli frisk nu!

Och jag blir gnällig när jag är sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0