Sista natten med gänget.

Inatt var sista natten med jobbgänget.
Igår var min sista jobbdag så vi drog ut efter det.
Det blev en helkväll på slagt och jag hade riktigt kul.
Dansade som tusan och blev sentimental med jämna mellanrum.
Jag har svårt för det här med att lämna ställen.
Att avsluta kapitlen i mitt liv.
Men det blev en lyckad kväll iaf och förutom att vara väldigt trött idag så mår jag toppen.

Funderar på att dra ihop till ännu en organiserad utgång på fredag med icke-jensens-folk utan the real gang.
Ska kolla om folk är på för fredag är antagligen min riktiga sista kväll som boende i Sverige.

Men nu är det spelkväll iaf så jag ska sitta och göra lite smycken tills de andra kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0