Pyjamasparty med tjejerna.

Ikväll är det pyjamasparty med tjejerna hemma hos My.
The girlgang ska ha en snacka-skit -och-äta-och-dricka-en-massa-kväll.
Hur mysigt som helst.
Fyra tjejer som hoppar runt i underkläder och har kuddkrig? (Jag kollade på Vänenr idag, Joey har dåligt inflytande på mig haha.)
Eller mer av fyra tjejer som sitter i fula pyjamasar med matkoma och snackar gammalt dumt vi har gjort?
Det lär nog bli det andra om jag känner oss rätt.
Speciellt eftersom både jag och Steph har lyckats bli sjuka.
Men visst hade det varit roligt med kuddkrig lite oftare?! (Haha jag vet inte ritkigt själv vad jag pratar om men jag skyller på att jag är sjuk.)

Nä, nu ska jag packa lite mer och sen sticka still Steph...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0