Ensamhet.

Om en vecka bor jag i Danmark och börjar läsa på min drömutbildning.
Jag borde vara hur lycklig som helst men plötsligt har jag börjat få kalla fötter.
Jag är rädd som tusan över att lämna allt och bli ensam i en ny värld.
Jag känner mig redan ensam och utanför allt jag är van vid.
Och jag har inte ens åkt än.
Jag är inte alls sugen på att åka bort från min trygga vardag.
Jag blir snarare ledsen av att tänka på det.
Hur ska jag klara mig borta från allt?!
Ska nog sitta en stund i mitt rum, där allt jag har kvar antingen ligger i flyttkartonger eller på golvet, och lyssna på Lasse och deppa.
För det är så jag känner nu mina sista dagar innan jag flyttar.
Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0