You keep me looking forward to another day.

Det blev ingen simning idag. Simhallen stängde tre och min lektion slutade två så det var inte lönt. Men imorgon ska jag och mina norrmän dit istället. Haha får se hur mycket som blir simmat och hur mycket som blir trams men kul blir det nog iaf. Jag ahr tänkt på det en massa idag, hur helt sjukt bra jag trivs här. Efter 1½ vecka känner jag mig oerhört hemma här och trivs som handen i handsken. Jag hade inte kunnat ha en bättre start här och fortsätter det på detta sättet så vill jag nog aldrig sluta här. Hela veckan är fullbokad känns det som men det är på ett bra sätt för det är roliga grejer som händer. Väldigt roliga! Tar det efterhand som de kommer för annars tar det för lång tid. Men jag trodde att jag skulle ha mycket mer hemlängtan än jag har, det trodde nog alla haha, men även om jag vill åka hem snart och hälsa på alla hemma så vill jag inte åka härifrån för här händer hela tiden så roliga grejer. Det är verkligen något som händer här hela tiden. Och jag älskar det!

Nä nu ska jag plugga lite cellbiologi. Kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0