Vorspiel.

En alldeles för sen kväll igår för att jag ska funka riktigt idag. Men kul hade jag. Som tusan! Och efterhand som kvällen gick pratade jag mer och mer danska. Vet inte om den var bra men förstådd blev jag nästan hela tiden. Ja, det var en riktig toppenkväll igår med bra förfest (vorspiel = förfest på norska hahahahaha) på ett kollegie med riktig god tacos att äta. Efter att ha förfestat där mycket längre än tänkt drog det iväg till LA tequila bar där det var fullt ös hela natten med äckliga tequilashots och mycket dans och snack. Jag hade så himla roligt och det känns verkligen inte som att jag bara har varit här i 1½ vecka. Det är kul att tänka på att torsdagen förra veckan när vi också var på  LAbar var jag blyg och osäker och vågade inte prata med så många och igår när jag kom in där så gick jag fram och kramade om folk och snackade och dansade som tusan. Det är så himla härligt att det blir såhär. Fast jag hade väldigt kul förra torsdagen med!

Nä nu ska jag plugga lite för det har jag inte alls gjort de senaste dagarna och det behövs väl också göras lite...

...tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0