Tömmermann.

Usch, idag känner jag mig inte tipp topp. Det var norskt pub-crawl igår och det blev alldeles för sent. Föreläsningen idag var pisstråkig och ingen var koncentrerad på förläsaren. Men kunde inte höra honom heller för han ville inte använda mikrofonen (eller en mygga heter det nog egentligen). Nu har jag iaf ätit pannkakor som M hade gjort medan jag hade grupparbete i skolan. Det gillar vi starkt! Så nu har jag fått i mig lite mat och därför bär det av till Medicinstuderandernas (oj, det där blev inte ett riktigt ord tror jag) egna lilla bar för att vara lite social. Som att det inte räckte igår... Men nä, det ska bli en lugn kväll och imorgon blir nog också en ganska lugn kväll. Hoppas verkligen att helgen blir som jag har tänkt mig.

Nä, det får bära av till baren en liten runda nu och sen ska jag hem och sova. Usch, vad gör man inte för att vara lite social?...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hör av dig biatch!

2009-02-13 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0