Sur, ledsen och ensam.

Jag är på så sjukt dåligt humör nu. Har svängt som tusan i humör hela dagen men nu är det verkligen i botten. Jag är irriterad, känner mig korkad som tusan, känner mig tjock, ful och dryg, känner mig jobbig och inte alls omtyckt och känner för att gråta. Jag har verkligen ingen bra dag och jag ve tinte alls vad jag vill. Hade velat ha någon här som kunde krama om mig och säga att allt blir bra. Att jag inte alls är dum utan att jag kommer fatta allt skit vi läser om. Någon som pussar mig på pannan och får mig att känna mig lugn och trygg. Och omtyckt. Jag vill inte sitta på mitt überstökiga rum och tråna efter något jag inte ens vet om jag vill ha. Jag vill vara lycklig som jag brukar vara och trivas. Men alla får väl svackor ibland. JAg tycker inte alls om mina bara och tycker att de borde försvinna lika snabbt som de kommer.

BLÄ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0