Skola. Blä. Sova. Ja, tack.

Igår var första skoldagen och jag är redan trött på skola. Känns som att det ställs oerhört höga krav på oss redn och det är jag väl inte riktigt redo för. Men jag får försöka överleva. Vi jobbar med PBL nu iaf och det kan jag ju från gymnasiet. Fast här verkar de mer ambitiösa med det, inte som alla våra PBL-lektioner som spenderades på att antingen sova, snacka skit eller göra nåt knäppt (måste lägga upp bilden från min mobil nån dag där My är övertäckt med stolar). Men jag överlever förhoppningsvis. Igår satt jag och M och beklagade oss över att vi inte förstod nånting av hemsidan där all info finns och att vi har sex år framför oss. Men sen kom vi på att sex år innebär sjukt många helger. Och sjukt många helger innebär sjukt många fester gånger två. Så vi ska nog överleva. Matte som jag gillar i nuläget är 1 examen = 7 helger!

Nu sitter jag hemma och är enrvös för att jag ska ha missat nån lektion. Ni vet hur nojig jag kan bli. MEn jag hoppas att jag inte har det.

Pockers, (Attans på danska) jag hinner inte skriva mer nu för jag måste borsta tänderna och sen cykla men ikväll ska jag skriva mer. Lite uppdatering om allt som händer här måste ni ju få.

Så nu är det danska som gäller...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

jeje! det er dejligt! :P

2009-02-03 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0