Paus.

Nä, nu ska jag faktiskt ta en riktigt paus från mitt pluggande. Har varit sjukt duktig och fått läst en massa sidor i "Essential Cell Biology" och det är inte direkt lätt genomfört för det är såååå tråkigt vissa av grejerna. Som tur är är kapitlet jag läser just nu rätt intressant och jag kan redan lite om det så nu hänger jag faktiskt med. Men de andra har jag mest bara läst för att ha läst det. Har inte förstått mycket av vad det stod. Men nu känner jag att koncentrationen helt flyktar. Inte för att jag är sömnig eller så, jag hade lätt kunnat läsa en timme till (fattar inte vad jag har gjort för att inte vara trött nu) utan mer för att jag ahr läst alldeles för mycket sen jag kom hem från skolan. Nästan allt jag har gjort är att ha läst. Och det är jag väldigt stolt över faktiskt. Tänk att jag faktiskt verkar vara ifatt allt nu. Eller haha, nä inte ifatt, för alla andra verkar ha förstått allt skit om aminosyror och det där tramset och det har jag verkligen inte men jag börjar iaf komma ifatt lite grann med läsningen. Så jag är nöjd med dagens läsning. Synd att jag missade att åka skridskor men när jag väl kom in i ett flow var jag tvungen att stanna i det. Det är inte allt för ofta jag kommer in i såna här flown.

Men nä, jag ska nog ta och göra lite mat snart. Är hungrig och börjar bli riktigt sugen på min kyckling som ligger i frysen och väntar på mig. Med den goda såsen till. Och morötter och ris. Det kan inte bli fel. Mmmm, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0