Oops.

Insåg idag att jag har en massa att løsa till måndag nästa vecka. Normalt rä det soft, kan läsa in det på söndag men i helgen ska jag ju på Rustur (nollningsläger) så det lär itne bli något läst alls. Det ska inte bli något läst alls förrän max söndagkväll när jag har kommit hem igen. Och lycka till att orka läsa då. Så jag får ta tag i det och läsa mycket i veckan istället. Tisdag och onsdag får bli pluggdagar. Torsdag förmiddag också men sen ska jag ta det lugnt resten av veckan. Oh vad jag ser fram emot torsdag och sen helgen!

Nu är jag jättevarm om kinderna så det känns som att de brinner upp inifrån. skulle nog itne ha vridit upp värmen på elementet innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0