Middag och jazz.

Efter heldagen i skolan igår var jag rätt trött och stack hem och lagade mat för en och åt sedan popcorn. Gott men tråkigt och ensamt. Sådana stunder saknar jag hemma där det alltid är folk runt en och alltid någon att prata med. Men efter en liten stund fick jag sms om att det var middag hos en i klassen och jag fick bittert ångra att jag redan ätit. Men lite smakprov blev det ändå och gott var det minsann. Middag med god mat och vin och efter några timmars prat bar det av till en jazzbar och ännu mer snack. Mysigt som tusan var det och en perfekt början på helgen. Nu följer två dagar av festande (haha visste ni föresten att norrmän kallar förfest för förspel? det blev ett gott skratt igår när vi började prata om var vi skulle vara innan utgången på lördag och en av norrmännen frågade var vi kunde ha förspel). Innan det är det två timmars föreläsning om celler av en föreläsare som faktiskt pratar så att vi svenskar förstår nästan allt och sedan är det lite grupparbete. Men vid tre idag är jag förhoppningsvis på väg hem. Och sen bär det av till netto för att handla!

Nu måste jag snart sticka och jag sitter fortfarande i morgonrocken så: Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va sexigt! höhö!

2009-02-09 @ 10:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0