Läs, läs, läs.

Borde verkligen läsa nu. Borde verkligen försöka hänga med i vad det står i boken så att jag faktiskt kan försöka förstå sakerna. Men jag kan inte. Tänker för mycket på helt andra saker när jag ska läsa. Är helt ofokuserade och har ingen lust att sitta och läsa. Men ska jag vara helt ärlig vet jag inte riktigt vad jag vill eller tycker med mycket nu. Det var en konstig kommentar igår efter helgen, och allt vad den innebar, som gjorde mig förvirrad. Sen späddes det på av ännu en mer förvirrade sak och sen fick vi mig. En förvirrad tjej som inte kan koncentrera mig alls. Inte bra, inte bra. Tror att jag behöver sova i tid idag också för det blev det inte igår trots att jag verkligen behövde det. Och idag ahr jag haft ont i verkligen hela kroppen. Tror inte att jag har haft såhär utspridd träningsvärk någonsin innan. Eller kanske på gympan i högstadiet när man körde cirkelträning men det var lääänge sen. Men nä, nu ska jag ändå försöka läsa lite. Får se hur det går. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0