Kort skoldag.

Sitter och tittar på Scrubs och väntar på att åka till skolan. Om sex år är jag läkare precis som de är. Eller ja, om jag inte tar ett litet avbrott från skolan. Sitter med den där känslan i magen som jag får när jag är riktigt nervös. Vet inte varför jag känner mig såhär nervös. Tror det är lite för att jag inte känner mig riktigt bekväm med min grupp när jag inte kan säga riktigt vad som helst för att de inte förstår mig riktigt. Eller det känns som att de inte gör det iaf. Och jag har fullt upp med att försöka hänga med när de snackar snabbt. Jag ska verkligen försöka prata mer idag för jag har typ inte sagt något innan så jag känner mig som en riktig tönt som inte vågar prata. Vill ju prata.

Jag ska hem och sova lite efter skolan tror jag för jag är sjukt trött. Trodde inte att jag skulle bli såhär trött men det är energikrävande tydligen.

Har en massa att läsa till imorgon också så idag blir nog ingen aktiv dag. Fast jag och M ska handla lite godsaker att äta när vi pluggar. Matilde-mjölk och popcorn ska jag handla. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0