Kluven.

På ett sätt vill jag jättegärna åka hem i helgen och träffa alal där och mysa. Men på ett annat sätt vill jag vara kvar här i helgen. Och jag behöver verkligen läsa. Usch vad jag är kluven, det är inte alls kul. Det känns lite smått som att jag sviker de där hemma genom att inte komma hem men det är verkligen inte som jag inte vill träffa alla där, det är bara det att deet känns verkligen som att jag bor här nu och det känns konstigt att lämna stället här. Jag bor i Odense nu och åker jag till Malmö i helgen så kommer det vara för att hälsa på i Malmö, inte riktigt åka hem. Och det tycker jag är konstigt men skönt att jag redan känner. För det betyder att jag har kommit på plats här. Men jag vet ändå inte. Ska nog ta och riga mamma så att hon kan hjälpa mig att bestämma mig. För helt vuxen är jag inte utan mamma får fortfarande gärna ta lite beslut åt mig. Det kommer jag nog aldrig växa ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0