Kladdkaka, norrmän och Beck.

Det blev ändå lite bakiskväll idag. Jag, M och våra underbara norrmän åt kladdkaka och kollade på Beck hos oss. Det var väldigt, väldigt mysigt och nu har jag äntligen sett en Beckfilm. Det var väl på tiden.

Ja, jag läste föresten en hel del innan. Läste 30 sidor på engelska om atom- och molekylbindningar. Hade tio sidor kvar av kapitlet som vi ska ha läst till imorgon när jag tog en liten paus och snackade med M. Då insåg jag att jag hade läst fel kapitel. Smidigt! Så nu har jag inte alls hunnit läsa allt till imorgon men det får väl gå ändå. Det är nog ändå inte så viktigt att ha gjort det tills dess. Viktigare till examen.

Imorgon är det bara kort skoldag och sen ska jag nog simma lite i skolans simhall. Efter helgens kaloriintyg behövs det lite motion. Eller mycket...

Men nu är klockan mycket och jag skulle egentligen bara kolla schemat.

Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0