I'm a sucker...

...I really am.

Jag är så löjligt och fjantig. Vet inte vad jag vill och jag vet inte vad jag kan få. Vill veta klart, men ändå inte för hur spännande är det? Hade gärna velat veta klart om mig iaf. Fast tänker jag efter så vet jag nog redan svaret. För feg för att vilja erkänna det för mig själv bara. För vad kan det betyda? Det kan sätta mina planer helt ur spel. Planer som jag inte egentligen vet varför jag har gjort upp men som jag faktiskt hade tänkt hålla ett tag. Men ja, regler är till för att brytas så då är väl planer till för att inte följas. Kanske blir det nåt eller kanske inte. Jag får väl helt enkelt vänta och se vad som händer.

Men imorgon ska det festas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0