I haven't wanted to do anything for a long time.

Haha ja, då var nästan hela resten veckan planerad. But this is the way I like it. Det blir nog en väldigt bra vecka. Förhoppningsvis en väldigt, väldigt bra vecka.

Sov efter skolan idag. Sov middag. Jag. I tre timmar! Vaknade åtta igen och rfick tvinga mig själv upp ur sängen för att kunna sova inatt. Sen har jag pluggat i nästan tre timmar efter det. Flitigt tycker jag. Fast sådär mycket fick jag nog egentligen itne gjort. Men lite iaf. Och tuppluren var välbehövd kan jag säga. Satt och somnade till på ett möte idag för jag var så sjukt trött. Det har blviit för många sena kvällar den sista tiden. Och tidiga mornar. Och det är ingen bra kombination. Sömnmässigt. Men kul och mysigt är det. Och mina och Ms pojkar här är asgrymma på att laga mat. Verklgien riktigt duktiga. Så jag tror att vi har hittat rätt kompisar här. Igår blev det snabbt bestämt i skolan att vi skulle äta ihop på kvällen så när jag och M kom dit stod tre av dem i köket och lagade superdupergod gulasch med hemmalagad potatismos och jättegod sallad. Det gillar vi verkligen. Så nu har vi bestämt att vi alla ska mötas åtmindstånde en gång i veckan och äta ihop. Det är så mycket roligare att äta tillsammans allihop. Och igår intruducerade jag och M kladdkaka för danskarna. Inte tillräckligt kladdig men de gillade den ändå. Och den var faktiskt god, inte som i söndags men den är faktiskt svår att slå.

Kommentarer
Postat av: Anna

(Är jag den enda som tolkar allt det kryptiska som att vår Josse håller på att bil förälskad?)

2009-02-13 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0