Gal av lengsel.

Okej, nu fick jag sjuk hemlängtan. Inte en bra låt att lyssna på såhär på kvällen när jag sitter ensam vid datorn igen och inte har träffat någon hemifrån på nästan tre veckor. Jag längtar så otroligt mycket till när mamma och Lollo kommer på torsdag. Det ska bli så kul att träffa dem. Shit, det var verkligen inte nådigt vad jag fick hemlängtan. Undrar hur går är emd alla där hemma. Hur mycket jag missar. Bl.a. undrar jag hur det går med lilla N. Hur mcket hon växer. För hon växer nog väldigt fort nu. Jag undrar hur mycket det märks att jag är iväg. Pappa hade visst lagat mat hemma idag. Han ska tydligen göra det varje söndag i fortsättningen sa mamma. Det är förvånande. Vad händer när jag åker iväg?! Haha. Nä, jag ska försöka att komma hem och hälsa på snart. Eller ja, det lär ju inte bli på några veckor. Iaf inte förrän absolut tidigast helgen efter denna som kommer. För helgen som kommer ska jag iväg på nollningsläger. Det ska bli kul, kul, kul! Men sen bär det kanske av hemåt. Om vi inte skulle ta en tur ner till Tyskland då. Det är möjligt att vi är ett gäng som kör dit då nämligen. Och det hade också varit kul. Det händer alldeles för mycket här för att jag ska kunna prioritera! Men det kommer väl snart. Förhoppningsvis.

Nä, nu borde jag verkligen sova. Börjar inte förrän tolv imorgon men behöver gå upp och plugga i tid ändå. Måste satsa mer på plugget här nu. Måste ju faktiskt lära mig alla förbannade aminosyror och annat tråkigt till examen för annars får jag kanske inte fortsätta här. Eller iaf inte om jag kuggar på examen några gånger. Äh, jag är trött så jag orkar itne ens förklara vad jag menar. Men det är inte så väldigt allvarigt som det låter. Tror att det är tre gånger man kan kugga en examen innan man åker ut. Och det ska jag förhoppningsvis inte göra. Det hoppas jag verkligen att jag inte gör.

Bedtime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0