En forelskelse gir ingen garanti.

Jahapp, så var jag här igen. Huvudet fullt av tankar på allt möjligt när jag borde sitta och läsa. Förväntningar som tusan inför helgen när jag ska iväg på rusturen. Funderingar kring hur vissa saker ska bli. Speciellt en. Och jag vet itne ens hur jag vill att det ska bli. Nä, jag är så lost just nu. Ska snacka tjejsnack med mamma och Lollo imorgon tror jag. De kommer ändå dra det ur mig annars så då är det lika bra att säga det direkt. Och faktiskt så är de sjukt grymma på att ge råd. Jag ser så sjukt mycket framåt att de ska komma. Räknar nästan ner timmarna till att de kommer. Känns lite smålöjligt men jag saknar dem och det ska bli så mysigt att gå runt med dem på stan, i Min stad, och visa dem var ställena vi brukar gå till ligger och berätta om allt som händer här och att gå runt och titta i affärer. Har bara varit inne i en enda affär här förutom mataffär och expert och där var jag i kanske tio minuter. Så jag har ingen koll alls på vad som finns att shoppa här så det ska bli msyigt att kolla det. Inte för att man som student har mycket pengar att shoppa för men titta kan man ju alltid göra.

Nu fick M mig till att börja lyssna på Disneylåtar så nu är jag fast i det för kvällen tror jag. Det blir nog itne så mycket mer läst om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0