Check it out now.

Har än inte gått och lagt mig. Har klarat mig förvånansvärt bra på bara någon timmes sömn men det känns att jag är ur balans. Har verkligen tagit det lugnt ikväll och jag har tom fått pratat en massa med de där hemma. Det var kul för jag saknar hemma rätt mycket. Idag har jag definitivt gjort det. Men mamma och Lollo kommer och hälsar på mig på torsdag och det längtar jag jättemycket till. Ska bli superkul!

Imorgon är det alla hjärtans dag och eftersom nästan alla här har åkt hem åt alla olika håll så ska jag och I ha date och jag ska tvinga honom att kolla på The Notebook. Fast jag behöver inte ens tvinga honom nu för idag sa han tom att han vill se den. Haha, jag och M har snackat väldigt mycket om den de senaste dagarna och förklarat vilken underbar film den är så nu hoppas jag att han inte blir besviken imorgon. Ah, jag kommer iaf vara glad över att få se den.

Ja, det är det jag har planerat imorgon. Eller det, att sova ut och att gå en liten stund i stan.

Och nu ska jag gå och poppa popcorn. Mmm, mumma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0