Bajs.

Måste gå ner och snacka på Jensens här i stan om jobb. Skulle ha gjort det för länge sen men tiden har gått jättefort och jag har antingen inte tänkt på det elelr så har det varit helt fel tidpunkt på dygnet. Men nja, mest är det nog att jag har varit för feg för att gå dit. Jag hatar ju sånt när jag inte vet vad jag ska säga. Hade jag vetat att de visste precis vem jag var när jag kom ner dit så hade det varit en annan sak men nu vet de inte det och de kommer reagera på att jag inte kan prata danska tror jag. Men det är värt ett försök. Vad har jag att förlora? Ska försöka gå ner dit idag eller imorgon och kolla om hon jag ska snacka med är inne. hoppas bara att jag förstår vad de säger för annars känns det lite kört. Usch, jag är för feg för mitt eget bästa. Ja, det är nog det som är grejen, jag är inte blyg utan jag är feg. Men herregud, jag har flyttat till ett nytt land där jag typ inte kände någon, då ska jag väl kunna gå ner tillen restaurang och fråga om de vill ha mig som servitris där? Jag vågar inte komma och hälas på på gamla jobb i Malmö innan jag har gjort det heller så det är lika bra att ta tag i det. Bara jag inte har väntat för länge nu...

Ah, jag måste sluta vara så feg!

Kommentarer
Postat av: Anna

You can do it man!

2009-02-17 @ 10:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0