Alla hjärtans dag.

Igår var det alla hjärtans dag som nog de flesta vet. Jag var kvar i Odense och längtade faktiskt en del hem. Men jag hade ändå en väldigt bra dag. Eftersom att nästan alla vi umgås mycket med här åkte hem åt olika håll bestämde jag och I att vi skulle ha date. Vi möttes redan halv tre och gick på stan en liten stund, tog en liten fika och stack sedan hem till honom där vi lagade lasagne och drack gott rödvin till det (gud vad det låter vuxet haha). Efter middagen med levande ljus till (romantiskt i allra högsta grad) kollade vi på The Notebook som jag tyckte var ett måste för honom att se. Och han gillade den faktiskt! Sen visade han mig norsk humor och jag visade honom Hipp Hipp (var ju tvungen att visa riktig skånsk humor) och snackade en massa. Det blev en väldigt oskyldig men väldigt mysig 11-timmarsdate och jag hade väldigt trevligt.

Idag ska jag få lite pluggat och kanske gå ut och gå en stund, fast just nu snöar det så jag väntar nog lite, och sen blir det nog Beck ikväll och kanske kladdkaka till det. Det borde bli en tradition med Beck och kladdkaka varje söndag.

Nä, jag ska nog få lite tvättat också faktiskt.

Och på torsdag kommer mamma och Lollo hit och jag längtar som tusan till det!

Kommentarer
Postat av: Steph

Wow. Myspys va. :) Saknar dig, känns sjukt att du är så långt borta och så vuxen.

2009-02-17 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0