Plöfsig som tusan.

Idag känner jag mig helt sjukt plöfsig. Jag känner mig tjock helt enkelt. Eller mullig. Det har jag gjort den senaste tiden och det syns verkligen att jag har gått upp i vikt nu vilke tjag inte alls gillar. Så det måste göras något åt detta. På allvar! Så nu ska jag minsann försöka bli sund och gå ner mina trivselkilon. För att pappa mig själv, och för att jag faktiskt kommer ha åtmindstånde någon som kommer tycka att jag är dålig som inte klarar av det, ska jag minst en gång i veckan skriva hur det går för mig här. Förlåt om det kommer bli fikserat eller om det låter ytligt för det finns stor risk för det i de inlägget. Men jag behöver faktiskt detta för att peppa mig själv och för att må bra. Som läget är nu så är jag inte alls nöjd med vad som har hänt med min kropp sedan jag flyttade så det är för mig själv jag gör det. So here we go!! From idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

JA ME!

2009-04-06 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0