Ooops.

Haha, insåg precis att det nog inte är många som förstår rubriken på förra inlägget. Det verkar nog mer som att jag plötsligt har gått och blivit väldigt vulgär i språket än att jag tittade på ett youtube-klipp från Hipp hipp. Och föresten, på tal om skånska så ska jag och M ha myskväll imorgon och skämta och tramsa som tusan. De tkommer bli sjukt kul, vi ska dricka svensk cider och komma på alla möjliga skånska ord. Lääängtar!!

Nu ska jag iväg och lämna min cykel på lagning (de som fick punktering för sådär en månad sedan och som jag än inte har lämnat in på lagning) och köpa mat till att grillas ikväll. För ikväll det blir det stor grillning och utomhuslekar med en massa folk fårn klassen och det ska bli superkul!

Ha det toppen, det ska jag ha! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0