Första tentan.

Allt har gått i ett sedan tentan igår så jag har inte hunnit skriva något innan. Men det kändes faktiskt som att tentan gick bra och jag kände mig hyfsat nöjd när jag gick ut därifrån. Så nu hoppas jag bara att jag har fått åtmindstånde godkänt på den. Kommer hem till Malmö på fredag så då skriver jag mer, tror inte jag hinner skriva mer innan dess. Men ville bara uppdatera er lite om att tentan kändes bra och att det är så sjukt skönt att kunna slappa nu med gott samvete för det är inget som jag borde göra utan jag har faktiskt lov nu i 13 dagar. Och det är NICE!!!

(Fast jag saknar dig lite redan nu. Känns hur löjligt som helst med tanke på att vi nyss var kring varandra men det är inte samma sak. Jag saknar dig redan nu och längtar till när vi kan mysa efter påsken igen. Förlåt, jag är löjlig. Eller bara lite betuttad kanske...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0