Det var en gång två svenskor och en norrman.

Ja, förhoppningvis kommer jag och M att flytta ihop med E, vår underbara norska vän som tydligen hade tröttnat rejält på sitt boende och mer än gärna vill flytta ihop med oss. Det låter himla mysigt och jag tror det hade funkat superbra. Då får vi tom en liten uppstoppad Mickel räv i vår lägenhet.

Förövrigt mår jag bättre nu och är lite mindre stressad. Har dock oerhört mycket att göra nu med skolan, FADL, söka lägenhet och träffa min norrman så uppdateringen på bloggen blir inte speciellt befintlig. Men jag tänker en massa på er där hemma kan jag lova. Och när jag såg Stuffes bilder som hon hade lagt upp på Facebook från min avskedsfest så fick jag oerhörd lust att komma hem och träffa alla igen. Vill så gärna ha en filmkväll med Ganget igen och bara sitta och mysa och snacka en massa skit. Och då suger det att veta att jag med störst sannolikhet inte kommer kunna komma hem till Malmö förrän efter midsommar för jag kommer ha fullt schema tills dess.

Nu ska jag fortsätta läsa i min 900 sidor tjocka histologibok om celldelning. Tur är det iaf att det är väldigt intressant att läsa om hur en induvid kan utvecklas från en könscell i mamman och en könscell i pappan till en fullt utvecklad individ och hur olika sjukdomar kan uppstå pga fel i celldelning. Så förhoppningsvis kan jag i sommar kunna svara helt på frågan "Hur ett barn blir till" och det känns ändå lite häftigt.

Ha det!

(Och föresten, det är inte som jag är jätteambitiös och sitter uppe och läser helv tolv på kvällen utan det är mer det att jag avr ledig idag och ställde inte väckarklockan och därmed sov till klockan halv två så mitt dygn är lite fel och jag har itne alls fått läst mycket idag. Men jag är utsövd iaf.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0