Dålig uppdatering.

Ja, min uppdatering suger. Eller nä, den är knappast befintlig men det händer en massa här nu. Tyvärr mest skolgrejs och en massa, massa annat som jag måste få fixat så det är inte ens en massa tuffa grejer som händer utan mest bara praktiska saker. Och jag skulle behöva sova mer och jag vill få tid att träffa alla vänner här nu efter lovet. Men det är väl inte utan anledning som detta kallas killer-modulen. Det ska bli såååå skönt med sommarlov sen och bara kunna slappa av lite. Att jobba låter inte helt fel om man bara kan lämna jobbet för dagen och sen bara koppla av resten av dagen med gott samvete.

Just det, jag måste söka jobb också. Satan!!

Nä, nu ska jag sova och försöka få en massa gjort imorgon.

Sov gott och ha lite överseende med den dåliga uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0