Stängning.

Denna veckan har jag jobbat stängning måndag, onsdag och torsdag.
Det betyder att jag har varit schemalagd mellan fem och tolv.
Har dock inte behövt jobba länrge än till elva för vi har varit klara snabbt.
Vilket är störigt för jag förlorar en massa timmar på det.
Men att ha stängning ger mig konstiga dygnrytmer.
Jag gr sällan och läggar mig innan två på natten nu för tiden och går inte upp förrän tio.
Snacka om att det kommer bli jobbigt att börja plugga igen.
(Fast jag ser ändå fram emot att börja plugga.)

Ikväll ska jag dock försöka komma i säng snabbt för jag jobbar lunch imorgon och sen ska jag festa.
Det är party, party med jobb imorgon och jag är pepp som tusan.
På lördag är det party igen och jag är pepp.
Jag vill dansa som tusan i helgen och jag vill snacka en massa tjejsnack imorgon och vara fnissig och glad.
Nu hoppas jag att helgen blir superkul.

Och så hoppas jag att jag får prata nåt med Jocke för jag saknar honom som tusan och när han inte har internet så kan vi inte prata alls lika mycket.
Jag vill prata med honom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0