Jag vill bara ha dig här hos mig.

Fick precis världens längtan efter dig.
Vill prata med dig.
Det spelar inte om vad vi pratar om, bara vi pratar.
Helst vill jag prata om framtiden med dig.
För det gör vi så himla bra.
Och du får allt att kännas bra när du pratar om det.
Helst av allt vill jag ha dig här hos mig.
Ligga mot ditt bröst och prata om allt mellan himmel och jord.
Mysa.
Jag saknar dig, vet du det?
Jag saknar dig jättemycket.
Jag saknar dig faktiskt så att det gör ont.
Det kanske beror lite på att jag är trött men att tänka på att jag itne får träffa dig på ett tag till gör att jag får tårar i ögonen.

Vet du att det är du som får mig att känna mig säker?
Känna mig snygg.
Det är du som drar upp mig när jag tror att livet är ett enda bottenlöst hål.
Det är du som säger att jag klarar allt.
Och att vi klarar allt tillsammans.

Jag älskar dig.
Och jag längtar tills du kommer hem igen.
Hem till mig.
Där du hör hemma.
Jag längtar tills när jag får pussa och krama dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0