Firmafest.

Denna helgen har jag festat mer än jag gjort på länge.
Fredagen började med förfest hos mig och slutade på Barcelona bar med trevligt sällskap.
Lördagen började med huvudvärk och jag fick skylla mig själv men jag kom iväg med Anders och Armando och kollade på möbler till Anders.
Träffade Tomas, Annika och Lucas på IKEA och lekte med Lucas.
När jag kom hem igen var de emma och jag fick umgås lite mer med dem.
Sen kom folk hem till mig igen för förfest som inleddes med pizzaätande tills jag trodde jag skulle sprängas.
Det var riktigt gott med pizza.
Efter några timmar drog vi vidare till jobb och träffade resten som skulle ut.
Det var en hel del.
På jobb satt vi och laddade upp och hade riktigt kul.
Sen var det slagt som gällde och jag kom in utan problem för jag planerade min ingång smart.
Efter lite om och men kom de sista också in och vi kunde fortsätta vår firmafest hela natten lång.
Halv fem var jag svettig och trött och stack hemåt trots att jag nog egentligen hade kunnat hålla på några timmar till.
Jag hade en toppenkväll och alla var pepp och glada.
Jennie tog mitt lunchpass idag så jag börjar helv sex istället.
Väldigt skönt
Fast jag får nog inte sovit mycket mer nu ändå.

Jag ska ringa Jocke strax och berätta att jag saknar honom.
Och att jag vill att han ska komma hem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0