Stop breathing.

Jag är inne i en förändring.
Jag märker hur saker omkring mig förändras på olika sätt.
Jag själv förändras också.
Med mina mål.
Med mina drömmar.
Med sättet jag vill leva mitt liv nu.
Jag tänker väldigt mycket just nu på allting runt omkring mig.
På vad jag vill göra med mitt liv.
På hur jag vill leva när jag nu är inne i "de gyllena åren".
Jag känner att jag vill ut och leva livet.
Jag vill se världen.
Jag vill stå vid ett vattenfall och jag vill hoppa fallskärm.
Jag vill flyga.
Jag vill falla fritt.
Jag vill sjunga kareoke på en fullsatt bar och jag vill bo i USA.
Och Australien.
Och Irland.

And we’ll hang out in the coolest bars
In the VIP with the movie stars

När sjutton ska jag hinna med allt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0