Living.

Idag ha rjag och mamma haft en mysdag i Danmark.
Först var vi på Fields och sen åkte vi till Odense.
Nu har jag varit där fyra gånger redan detta året och det känns rätt mycket, tänk då om ett år när jag har bott där ett bra tag.
Vi gick omkring i nya delar av city i Odense och var och åt på samma restaurang som sist.
De har jättegod salladsbuffé dä men jag vet itne vad restaurangen heter.
Hittar bara dit.
Om jag får lite tid.
Sen var vi och hälsade på några tjejer som bor i en tvåvåningslägenhet och får ett rum ledigt snart.
Jag kollade på det lediga rummet och har nog redan bestämt mig för att ta det.
Det ligger perfekt och fördelen med att bo med folk som redan kan staden och som känner folk där är att man inte ställs helt själv i en ny stad, ny skola och ny bostad.
Så jag är nöjd och jag tror det ska bli bra.

Jag har haft en riktigt mysig dag men nu är jag trött som tusan och ska sova.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0