Just writing.

Skriver bara för skrivandets skull nu.
Har inte alls planerat vad jag ska skriva utan låter bara fingrarna glida över tangentbordet.
Men återigen så tar det emot att skriva.
Jag har varken inspiration eller lust att skriva.
Det går mest bara trögt med mitt skrivande här nu för tiden.
Funderar på om jag ska återuppta mitt dagbokssrivande istället.
Men det går så mycket snabbare och enklare att skriva på datorn än för hand.
Sen blir det iof bättre när jag skriver för hand.
Och mer personligt.
Jaja, vi får väl se.

Igår var jag ute och åt trerättersmiddag med ett gäng från jobb.
Vi var på en fransk restaurang som jag inte kan stava till så namnet skippar vi.
Det var visst fransk afton vilket vi fick reda på när vi kom dit.
Fullbokat var dte också så det var tur att vi hade bokat bord.
Jag var rädd för att det skulle bli typ grodlår eller sniglar att äta men det slap vi som tur var.
Istället fick vi jättegod mat, verkligen jättegod mat.
Sällskapet var trevligt också och jag hade en väldigt mysig kväll.
Det är inte alltid man går ut och äter trerättersmiddag.
Måste planera ihop nåt mysigt för the old girlgang innan jag flyttar.
Vill ju göra nåt riktigt mysigt.

Jag börjar föresten bli lite mer nervös inför flytten nu när det börjar närma sig.
Det är bara två månader kvar nu tills jag får rummet och kan börja flytta in lite grejer.
Shit, om tre månader har jag börjat skolan.
Om tre månader är jag läkarstudent och bor i Odense.
Jag kan knappt förstå det.
Om tre månader har jag kommit en bra bit på det som har varit min dröm så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0