Helg.

Denna veckan har jag bara jobbat lunchpass och jag är eldig till helgen vilket gör att det känns som att jag har ett riktigt jobb.
Eller jag jobbade nog kväll i fredags men skit samma.
Helgen är fri från jobb iaf och jag ska njuta av det.
Imorgon ska jag till Odense och spana in stan som kommer bli mitt nya hem i sex år framåt.
Inget kan dock ta Malmö ur mig.
Vi ska kolla in lite olika platser i stan och mysa.
Har varit där en gång för flera år sedan men det kommer jag inte ihåg så mycket från.
Var där när jag skulle på prov och intervjuockså men provet var på universitetet utanför stan.
Intevjun var iof inne i stan typ och jag och mamma sov över där men vi hann bara se en del av stan.
Men mysig verkar den iaf.

Nä, nu ska jag göra mig iordning för en fredgskväll med mat hos Anders och mys på lilla torg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0