Helg igen.

Imorgon är det helg igen.
Känns ju som att det precis var helg.
Fattar inte vart veckorna går.
Jag hade lovat P att följa med ut och fira hennes födelsedag imorgon men jag vet itne hur det blir med det.
För det första vet jag inte ens om det blir utgång och för det andra så är jag inte på humör för att festa imorgon.
Känner inte alls för att gå ut och vara igång.
Vill hellre ligga hemma och titta på tv och äta chips och dippa och vara asocial som tusan.
Inte för att jag inte har varit på så bra humör i veckan, det har nämligen kännts lite bättre idag, utan mer för att jag inte orkar.
Jag förstår inte vart all min energi har tagit vägen men är trött mest hela tiden nu för tiden.
Så jag får väl se vad som händer imorgon.
Men nu ska jag snart sova iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0