Cry me a river...

...Eller några tårar iaf.

The notebook var grymt bra.
Det var hard core romantik och jag är helt såld.
Anna med kan jag säga med all säkerhet.
En liten besvikelse var bara att jag inte grät en ändå tår.
För jag gillar att gråta till filmer.
Och detta var en film att gråta till.
Detta var nog "The film" att gråta till.
Men jag fick inte ut en enda tår.
Och jag undrar verkligen varför.
För jag har gråtit till youtubeklippen.
Big time.
Men inte nu.

Men filmen var riktigt bra och helt klart värd att se.
Så se den!

Kommentarer
Postat av: A

Oh boy, jag är fortfarande dehydrated efter gårkvällens gråt-session, herrejesus, helt sjukt. Jag måste se den igen, vädra tårkanalerna, har aldrig ALDRIG, varit med om nåt liknande! haha!

2008-10-23 @ 16:27:04
URL: http://asfaltbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0