Working 12 to 12.

Jag är galet trött i mina ben nu.
Har jobbat extra långt långpass idag.
Det blev tolv timmar vilket inte är fy skam enligt mig.
Och trots att jag är van vid att gå omkring så känns det i benen och fötterna när man har sprungit omkring i 11,5 timmar.
Men motion är det ju iaf.
Och så som jag har tryckt i mig en herrans massa skitmat idag så kan det behövas.
Skar mig såklart i fingret när jag skulle skära en bit pizza till mig idag.
Missade pizzan men träffade fingret.
Skickligt va?!
Det gjorde ont som in i helvete för våra köttknivar är vassare än de verkar kan jag säga.
Det är inte första gången jag fått märka det.
Så nu för tiden används inte fingeravtrycksinläsaren på datorn för att loggas in för det stämmer aldrig övens.
Har alltid nåt skärsår som gör att det inte funkar känns det som.
Men såret idag är lite störigt för jag skar verklgien av en bit så det är rätt öppen och svider som tusan då och då.
Men jag får ju skylla mig själv haha.

Haha, tappade locket till glassmaskinen på tårna när jag skulle in i disken med det också.
Det kändes ju lagom smidigt.
Men är man klumpig så är man.
Och är man mig så är man värre än klumpig.
Hur tusan ska det egentligen gå för mig som läkare?!

Nä, nu ska jag verkligen sova för jag tror inte jag skriver något intressant här alls nu.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0